Postup při seřízení předstihu a volnoběžných otáček(323BG EGI SOHC 1,8i) :
I. Motor máme zahřátý na provozní teplotu a ověřily jsme si jeho stav(viz předchozí text...), vypneme zapalování.
II. Připojíme externí otáčkoměr, PalTest - prostě čím jste kdo vybavení a do diagn. zásuvky vsuneme do zdířky TEN pomocný kostřící vodič , který prozatím ponecháme volně - neukostřujeme a motor nastartujeme. Vypneme všechny el. spotřebiče!
III. necháme běžet na volnoběh a ukostříme zdířku TEN, nyní zkontrolujeme, případně seřídíme otáčky volnoběhu na 750+_ 50 ot/min.(viz konkrétní typ motoru). Zároveň zkontrolujem základní předstih ....pozn. pokud seřizujeme předstih, následně pak zase dorovnáme volnoběh dle specifikace... pokud nám během seřizování sepne ventilátor chladiče, pak seřizování přerušíme a počkáme než vypne.
IV. kostřící vodič odpojíme od kostry a několikrát s motorem akcelerujeme, opět vodič ukostříme a ještě jednou nastavené voln. otáčky zkontrolujeme.
V. Po seřízení samozřejmě vyjmeme pom. vodič z diagn. zásuvky.