*** pokud máte nějaký problém, nebo se chcete na něco zeptat zkuste nejprve projít témata na slovenském mazdím klubu, je možné, že právě tam naleznete odpověď ... ( zde je ještě odkaz přímo na moje příspěvky na foru mazdaklubu.sk ) *** pokud neuspějete tak mi zkuste písnout prostřednictvím tohoto formuláře, nebo přímo na servismazda@seznam.cz
***
________________________________________________________________
níže je taktéž znovuotevřeno místo, kde si můžete navzájem poradit - nechávám to zde pro vás k "volnému užití", přesto poprosím jen o věcné příspěvky ...
Komentáře
Přehled komentářů
Prosim muze mi nekdo poradit kde je umisteny palivovy filtr na mazdu 323 MRKACKA.dekuji
shema rozvodu 323F 1.5 16v r.96
(kiler-22_, 28. 4. 2011 13:51)zdar chlapi me staci kdyz mi nekdo posle schema casovani motoru uz sem to jednou davno delal ae schema sem ztratil kdyztak na mail ( jinraBraba@seznam.cz ) dik
Rozdělovač
(Tomáš Stejskal, 16. 4. 2011 18:22)
Dobrý den, mám mazdu 323f ba 2,0 v6. Po skratu z alternátoru mi bohužel přestala startovat. K rozdělovači jde proud, ale ten následně nehází jiskru. Ten rozdělovač má označení KF34 C . Mám doma jestě jeden z mazdy 626 2,5 v6 a ačkoliv do motoru i konektorů seděl dobře, tak bohužel také nejde. Ten má označení KL01 A. Chtěl jsem se zeptat zda bych Vám to mohl poslat a vy se to pokusil zpravit...? Auto stojí v Písařově u Šumperka. Pro rychlejší domluvu byste mi mohl poslat tel. číslo a já Vám zavolám.
P.S. Odkud jste? Na stránkácch jsem nenašel kontakt.
S pozdravem Tomáš Stejskal
+420 731 112 346
nevím jak to dělají ?
(standa.zelinka, 30. 3. 2011 2:56)dneska měl M- CX-7 v auto Laros v Ostravě na výměnu př.kotoučů s brzd.deskami a výměnou brzd.kapaliny, s vyvážením kol a výměnou kol na letní provoz...ve 14,30hod na tom začli pracovat a v 15,30 hod bylo vše hotovo...cena s 0.5 rok , za uskladnění kol-2550 kč...tak se dělaj peníze,ne ? špinavé pneu , ale práce jako v číně..., asi fa Mazda si buduje na průser... končím ve znač.servisu... pá pá
Dušení motoru
(Bohumil, 26. 2. 2011 19:35)Zdravím bdue to na delší psaní mám mazdu 323 sedan r.v. 1992 GLXi 1,6 16v 65kw a mám problem s motorem. Studene starty v pořádku ale jakmile se motor dostane na provozní teplotu tak pri seslapnutí plynu se zadusi buble a pak jede za 70% výkonu a to děla po každe ale jakmile nekde zastavím tak to bud chcipne nebo kolísají otáčky od300 az po 2000 kde se drží. Když ale začnu motor vtáčet do 5-6 tisic otáček tak to po chvíly přestane a motor běží zase bez problému. a teď co sme kvůli tomu měnil. Svíčky,kabely,váha vzduchu,filtry,škrtící klapka i s čidlem, čislo snímání teploty, zapalovácí cívku. Všechy díly byly s plně funkčního bouraného auta na zadek z Mazdy MX-3 se stejným motorem jako mám já. Děkuji za radu
Re: Dušení motoru
(Bohumil , 26. 2. 2011 19:38)ještě dodatek kromě svíček ty sou nové a čerpadlo jsme měl venku a vyčistil jsem to sítko ale nevím zda není už slabé čerpadlo. A nebo to bdue někdě v elektronice diagnostika nic neukázala
re.Světla
(admin, 30. 3. 2008 20:20)
vážení přispěvatelé, vzhledem k omezeným možnostem v této sekci "komentáře" a vzhledem k jeho zaměření na motorovou diagnostiku/elektroniku směřujte prosím veškeré jiné dotazy na místa pro toto nesrovnatelně vhodnější, např. "širokozáběrové" mazdí fórum
http://forum.mazdaklub.sk
...u světel je prvně nutno na regloskopu zkontrolovat správné nastavení sklonu(+ fci levelingu), dále pokud vím, tak žárovky jsou tam přes redukci - může zde být přechodový odpor ... no a v tom nejhorším případě ještě následně vlivem přehřátí a "odhoření" izolace (už jsem se s tím setkal) může dojít k zanesení " zakalení" čočky a tím ke snížení světelného toku...
Světla
(TOM, 30. 3. 2008 17:51)Ahoj chtěl bych poradit. Mám Mazdu Xedos6, 1.6 rv.95. Mám pocit že mi málo svítí světla, múže mi někdo poradit co s tíi? Díky Tom
re.Mazda
(admin, 28. 3. 2008 0:04)
obávám se, že bez konkrétního popisu co a jak měříte a jaké hodnoty kde naměříte atd. nebude snadné se něčeho dopátrat.
Původně jste uvedl, že jiskru dává, benzín tam jde a ECU je O.K. - pak, že nejde jiskra (zapal cívka její napájení, igniter i Vn kabel však máte vpořádku...hm...)a nakonec jste skončil u palivového systému s nic neříkajícím konstatováním, že má špatný tlak (vysoký /nízký resp. jeho hodnaota? ...) nezlobte se ale mám v tom naprostý "guláš" :o) Zkuste více zeširoka popsat svůj problém např. na http://forum.mazdaklub.sk , tam Vám třeba hned řeknou co chcete slyšet...
Mazda
(honza, 27. 3. 2008 21:24)ne tak bohuzel to co ste mi poradil bylo v poradku. Nemohl byste mi poradit co treba jeste s palivovou soust.?soustava ma spatny tlak.
re.Mazda
(admin, 22. 3. 2008 22:57)VN kabely jsou vpořádku, zejména ten mezi cívkou a rozdělovačem? Hodnoty do cca 10kOhm... původně jste psal, že jiskru to dává(krom jiného)... , takže pokud přeskakuje pouze slabá jiskra mezi elektrodami svíček a stejně tak i přímo na VN kabelu ze zapal. cívky (kdy na vzdálenost 1cm už nepřeskočí), pak bych to viděl na zkrat či průraz zapalovací cívky, nebo příp.závadu koncového stupně - igniteru v rozdělovači. Změřte, zda je vpořádku napájení(B+ na sv.15) a ohmickou hodnotu sekundáru a primáru zapal. cívky. Máte li možnost, rovnou odzkoušejte druhou z. cívku.
Mazda
(honza, 22. 3. 2008 21:59)nene.. je spatna jiskra.Kontakty ve vicku rozdelovace jsou vycistene.Vymenit svicky?nebo co jineho?
re.Mazda
(admin, 21. 3. 2008 22:16)o.k. a když dáte VN kabel od cívky a poté i koncovky ke svíčkám cca 1 - 1,5 cm od kostry je na tuto vzdálenost během startování vždy schopna spolehlivě přeskočit silná jiskra?
re.Mazda
(admin, 21. 3. 2008 7:53)Upřímě, všechno co píšu vychází z praxe a nezlobte se, nic osobního proti Vám, ale tvrzení, že to či ono je vpořádku už jsem slyšel docela dost a právě v ten moment je to pro mě to první co si pak musím v případě pochyb osobně ověřit... nenapsal jste jak je to s těmi svíčkami (zda jsou po startu suché, či mokré)to je důležité...
Mazda
(honza, 20. 3. 2008 23:16)Zajimava teorie dik. ale celej tento problem podle me vznikl z nadrze pac tam bylo vic nez trochu vody. Auto ma vicebodovy vstrikovani a kdyz jeste jezdilo tak se casto samo od sebe jakoby udusilo ale slo nastartovat..to sem myslel ze cerpadlo nasalo ten bordel. No a jednoho dne se udusilo uplne. od nadrze az po vstriky sem to vycistil a nic.. Co se tou vodou treba mohlo jeste rozbit???dik
re. mazda
(admin, 19. 3. 2008 4:39)
:o) "úplně bez inspirace..." pěkně řečeno, někdy jsem na tom podobně :o) jinak všechno jsou to Vaše tvrzení, která nemohu považovat za objektivní... pokud máte dobrou kompresi (příp.časování rozvodu), tak dle toho co píšete to autí musí být o.k.
Takže dost důležité je zda svíčky máte suché, nebo mokré po chvíly neúspěšného startování (zda se do válců vůbec dostává směs)- to že v momentě startu stříká benzín ze sundané hadice z výstupu pal. filtru samo o sobě nestačí - tedy tak jsem to pochopil s tím "benzín tam taky jde" ... no a samozřejmě kvalitu jiskry doufám posuzujete na zkušebním jiskřišti (resp. zda je Vám schopna přeskoku min. cca 1cm dlouhá jiskra jak přímo z výstupu zapal. cívky, tak potom "za rozdělovačem" z jednotlivých VN kabelů...) přeskok jiskry pouze mezi elektrodami svíčky za atmosferického tlaku nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu.
Tak si nechte dařit!
mazda
(honza, 18. 3. 2008 21:11)Zdravim. Potreboval bych poradit s mazdou 323 bg rv.91 , 1.3 . Nejde mi nastartovat. Jiskru dava,benzin tam taky jde. Uz sem uplne bez inspirace co by stim mohlo byt. Vymenil sem cerpadlo , filtr,svicky,snimac otacek.RJ je v poradku. Neda se treba nekde stahnout nakej manual nebo schema?? Myslim si ze by mohl byt problem v cidle ale v jakym???
re. Zapalovanie
(admin, 12. 3. 2008 13:03)Zdravím, bohužel není uvedeno o jakou přesně 323 jde ... písněte JMZko
Zapalovanie
(Igor Závodný, 12. 3. 2008 11:42)
Prajem pekny den.
Chcel by som Vas poziadat o radu. Nefunguje mi pravdepodobne zapalovanie na 323-jke. Absultne nedava iskru na sviecku. Som bezradný. Káble som premeral sú v poriadku vsetko je ok co sa tyka kablov len nedava iskru. Nevedeli by ste mi poradit co stym moze byt. Zatial Vam velmi pekne dakujme S pozdsravom Igor.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37
POMOC
(ROBERT, 1. 6. 2011 12:14)