závady ...
Pokud máte podezření na potíže s těmito cívkami, je zde uveden odkaz na tuto serv. akci. servisní informace č.: 1092 Někdy je problematická okamžitá identifikace která z cívek je vadná, zejména pokud se vynechávání motoru projevuje nahodile, není trvalého charakteru a během diagnostiky se závada neprojevuje... Lze si zde vypomoci testem cívek za pomoci externího generátoru signálu... nutností je samozřejmě použítí prodlouženého jiskřiště ( např upravené zapalovací svíčky ) s minimální přeskokovou vzdáleností 10mm, ale ani tak se mi nepodařilo vždy problémovou cívku hned napoprvé identifikovat ...
******************************************************
Upozornění : montáž turbodmychadla pro motory 1.6 HDI katalogové číslo 49173-07506, používané ve vozech Citroen, Peugeot, Ford a Mazda. zdroj : http://www.pmnd.wbs.cz/TURBODMYCHADLA--NA-PRODEJ.html šroubu na přívodu mazání turbodmychadla a sitka olejoveho čerpadla. SITKO VYNDAT A VYMĚNIT NEBO VYČISTIT , MŮŽE DOJIT K OPĚTNEMU POŠKOZENÍ TURBODMYCHADLA. KONTROLA PRŮTOKU ***************************************************** CX-7 2,3 DISI "Direct Injection Spark Ignition" americká verze (automat) . projev závady: auto bez výkonu, občasné chrastivé zvuky při vytáčení motoru závada: prasklá hřídelka turba, v tomto případě se nejedná o typickou závadu... příčina závady: ucpaná přívodní trubka tlakového oleje pro mazání a chlazení turbokompresoru (zcela zakarbonovaná v délce cca 1cm před přípojným holendrem k turbu)
|
***************************************************************